Пролетно-лятната рекламна кампания на модния бранд Sisley постигна завидно голям успех. Стилните снимки, правени от белгийския фотограф Kurt Stallaert несъмнено грабнаха окото на модните ентусиасти и ги накараха час по-скоро да притичат до най-близкия магазина на Sisley или да посетят официалния им сайт, от където да си поръчат красивите тоалети, представени от моделките.
Талантливият Kurt Stallaert отново се завърща на професионалното поприще с нов проект отново за марката Sisley. Фотографът представи есенно-зимната колекция на модния лидер в нова внимателно подбрана серия от фотоси, обгърнати в меланхолично-мистична рамка. Stallaert разясни как нюансите, втъкани в снимките, са израз на емоциите, които обикновено обгръщат хората с настъпване на есенно-зимния период. Меланхолията идва от тъгата по отминалите летни дни, краят на отпуската и връщане към еднообразния начин на живот. Силно въздействат и посланията, поместени на заден план в снимките - "Употребени емоции", "24 часа мечти", "Бурни овации" , "Взети назад извинения" и "Вечна младост" - толкова актуални за съвременното ни ежедневие.
Талантливият Kurt Stallaert отново се завърща на професионалното поприще с нов проект отново за марката Sisley. Фотографът представи есенно-зимната колекция на модния лидер в нова внимателно подбрана серия от фотоси, обгърнати в меланхолично-мистична рамка. Stallaert разясни как нюансите, втъкани в снимките, са израз на емоциите, които обикновено обгръщат хората с настъпване на есенно-зимния период. Меланхолията идва от тъгата по отминалите летни дни, краят на отпуската и връщане към еднообразния начин на живот. Силно въздействат и посланията, поместени на заден план в снимките - "Употребени емоции", "24 часа мечти", "Бурни овации" , "Взети назад извинения" и "Вечна младост" - толкова актуални за съвременното ни ежедневие.