29 януари 2012 г.

Ева Лонгория разказва как се е променил животът ѝ покрай “Отчаяни съпруги”


Култовият сериал, излъчван по телевизия ABC "Отчаяни съпруги" е към своя край, поне на малкия екран. Репортери на "Ok!Magazine" взеха прочувствено интервю от звездата Ева Лонгория, в което тя сподели как се е променил животът ѝ през последните осем години - време, в което тя е част от екипа на "Отчаяни съпруги".

Лонгория разказва как този сериал ѝ е донесъл големи пари, световна слава, но заедно с това и много стрес . Известността я спохожда когато тя е на 28 години. "Всичко ме връхлетя изведнъж, направи ме по-зряла". От старта на снимките по продукцията 36-годишната актриса споделя, че тя и колежките й Фелисити Хъфман, Тери Хатчър и Марша Крос са натрупали много житейски и професионален опит. "Научих два езика. Предстои ми да взема образователна степен магистър. Омъжих се, разведох се. Случиха се толкова много неща."
В последно време името на Ева се свързва с актрисата Пенелопе Круз, която е романтично обвързана с брата на Лонгория, също е актьор. Казва се Марио Лопез и е познат с участията си в много сериали (предимно второстепенни роли), един от които, е "Клъцни/срежи", където в поредица епизоди се превъплъщава в образа на сексапилен пластичен хирург. Телевизионната звезда споделя, че въпреки възходите, паденията и неочакваните житейски обрати, тя се чувства доволна от настъпилата вътрешна промяна. На въпроса какво би ѝ липсвало след финалния епизод на "Отчаяни съпруги"/Desperate Housewives Лонгория отвръща: "Ще ми бъде много мъчно за целия екип, който седи зад сериала. Ние сме като едно семейство,  заедно сме от осем години, имаме толкова много общи преживявания - сватби, бебета, разводи, болни от рак ... Да, несъмнено много ще ми липсват лицата, които съм свикнала да виждам всеки ден".