1 май 2012 г.

Анджелина Джоли не смята, че призванието ѝ е да бъде актриса

Анджелина Джоли направи поредното изненадващо разкритие, като сподели пред журналист на списание "Marie Claire", че никога не е искала да бъде актриса и намекна, че обмисля да предприеме нова насока в кариерното си развитие.
Наскоро холивудската звезда направи своя режисьорски дебют с драмата "В земя на кръв и мед" (In The Land Of Blood And Honey), в чийто сюжет заляга темата за сърбо-хърватската война. Поради това мнозина предполагат, че дъщерята на Джон Войт е решила да продължи да се изявява зад камерата.

"Събудих се един ден и осъзнах, че съм актриса, а никога не съм искала да бъда такава. Заех се с тази професия, за да доставя удоволствие на майка ми. Обичам да разказвам истории и искрено се забавлявам с актьорската си работа, но не това е, което съм искала в живота. Мисля, че още не е късно да започна нещо ново", признава половинката на Брад Пит. 

На въпроса за майчинството и отношенията ѝ с Пит, Джоли сподели за "Marie Claire", че синът ѝ Нокс е "голяма работа", а дъщеря ѝ Вивиен обича розовия цвят и филми за принцеси.

В същото време 5-годишната Шайло не обича да ѝ се заповядва, а 8-годишният Пакс е страшно игрив и с много добро сърце.

"От Брад получих много важен житейски урок - да поставяш благото на семейството над своето собствено. Благодарна съм, че имам такова прекрасно семейство. Това не би било възможно, ако го нямаше Брад" са финалните думи на Джоли.





Източник: Marie Claire