Ситкомът Anger Management или както го превеждат на български език "Управление на гнева", който е с участието на звездите Чарли Шийн и Селма Блеър в главните роли, отново отчетe загуба на зрителска аудитория.
Четвъртият епизод, който бе излъчен в четвъртък (12 юли) по телевизия FX, събра едва 2.4 милиона зрители пред малките екрани. Третият епизод бе гледан от 3.4 милиона зрители, което говори, че рейтингът на предаването е спаднал с близо 40 %. Припомням, че пилотният епизод на сериала бе излъчен на 28 юни и тогава бе гледан от цели 5.7 милиона зрители. Несъмнено премиерата на Anger Management отбеляза рекордно висок рейтинг и даде надежди че тв продукцията ще има голям успех. Статистиката показва, че зрителската аудитория на шоуто са мъже и жени на възраст между 18 и 49 години. Анализатори намират разликата от 1.25 милиона в броя на зрителите за смущаваща и поставя въпросителна пред по-нататъшното излъчване на комедията.
Все пак има и добра новина - сериалът има подобрение от 39% през третата седмица от излъчването си. Освен това първите четири епизода от комедията с Чарли Шийн са вдигнали зрителския интерес към телевизия FX със 77% спрямо 2011 година. Остават още 6 епизода до края на първи сезон, което означава, че все още има шанс от FX да дават зелена светлина и за по-нататъшен сезон.
Според слухове, ако ситкомът се окаже успешен, телевизия FX е обещала да купи 90 нови епизода. Не ни остава друго, освен да стискаме палци на Чарли Шийн и компания и дано шоуто продължи.
Четвъртият епизод, който бе излъчен в четвъртък (12 юли) по телевизия FX, събра едва 2.4 милиона зрители пред малките екрани. Третият епизод бе гледан от 3.4 милиона зрители, което говори, че рейтингът на предаването е спаднал с близо 40 %. Припомням, че пилотният епизод на сериала бе излъчен на 28 юни и тогава бе гледан от цели 5.7 милиона зрители. Несъмнено премиерата на Anger Management отбеляза рекордно висок рейтинг и даде надежди че тв продукцията ще има голям успех. Статистиката показва, че зрителската аудитория на шоуто са мъже и жени на възраст между 18 и 49 години. Анализатори намират разликата от 1.25 милиона в броя на зрителите за смущаваща и поставя въпросителна пред по-нататъшното излъчване на комедията.
Все пак има и добра новина - сериалът има подобрение от 39% през третата седмица от излъчването си. Освен това първите четири епизода от комедията с Чарли Шийн са вдигнали зрителския интерес към телевизия FX със 77% спрямо 2011 година. Остават още 6 епизода до края на първи сезон, което означава, че все още има шанс от FX да дават зелена светлина и за по-нататъшен сезон.
Според слухове, ако ситкомът се окаже успешен, телевизия FX е обещала да купи 90 нови епизода. Не ни остава друго, освен да стискаме палци на Чарли Шийн и компания и дано шоуто продължи.