20 юли 2012 г.

Кийт Ърбън: Никол Кидман побеждава демoните, които бушуват в мен

Кънтри певецът Кийт Ърбън/ Keith Urban, който е настоящ съпруг на актрисата Никола Кидман/ Nicole Kidman, сподели, че все още страда от ниско самоувствие въпреки успешната си кариера като музикант. За щастие когато изпада в песимистични настроенията неговата съпруга Никол е винаги насреща и му дава пълната си подкрепа..

"Негативизмът и съмненията винаги са били мои спътници, затолва е важно за мен да имам верен човек от близкото си обкръженир на който да знам че мога да разчитам и който да ме подлрепя в битката с демомните" заявява открито в интервю 44-годишният изпълнител пред списание GQ Австралия.
С мълчаливото посрещане на мрачните настронения на своя съпруг, Никол Кидман съумява да потушава демоните, които напират в него. "Ник е страхотна и аз изпитвам дълбока благодарност към нея. Най-голямото ѝ оръжие пред което оставам безсилен, е мълчанието ѝ. В яда си имам навика да изричам гневни думи , които тя посреща със студено безмълвие и така разбирам, че трябва да се успокоя.".
Пред списание GQ кънтри звездата споделя как макар и вече 25 години на сцена той все още изпитва трудности когато трябва да застава през фотообективите на журналисти и да позира като модел. Дайте ми интервюта, пътувания със самолети, турнета, концерти, репетиции, записи на нови песни и албуми, това го мога и ми е приятно, но не и да бъда манекен. Все не знам къде трябва да гледам и колко да си повдигна брадичката".